قوانین و مقررات سایت ایرانیان اکس:

1. این متن قرارداد مابین سایت  iranianex و کاربری است که از خدمات مختلف سایت استفاده می کند. تمامی کاربران سایت iranianex باید این قوانین را به طور کامل بخوانند و سپس در صورت پذیرش آن ها عضو سایت شوند. سایت iranianex می تواند هر ماه بر حسب تغییر قوانین مفاد این قرار داد را بروزرسانی کند.

2. ثبت نام در این سایت، استفاده از خدمات آن از قبیل خرید و فروش و … به این معنی است که شما مفاد این قرارداد را مطالعه کرده و آن را پذیرفته اید. کاربر می پذیرد که مالک قانونی وجوه و حسابهایی است که وی در هر سفارش به هر نحو، چه برای پرداخت و چه برای دریافت از آنها استفاده کرده است.اطلاعاتی که کاربر در خلال سفارش یا ثبت نام در سایت وارد کرده است کاملا محفوظ مانده و به هیچ شخص ثالثی ارائه نخواهد شد مگر با نامه ی قضایی و یا درخواست کتبی پلیس محترم فتای جمهوری اسلامی ایران.

3. حق قانونی سایت iranianex است که پیش از ارائه ی خدمات به کاربر، هر گونه اطلاعات لازم برای احراز هویت را از او بخواهد تا از هویت و صحت اطلاعات اطمینان یابد. در این حال تا احراز هویت کامل به عمل نیامده است عودت وجوه کاربر امکانپذیر نخواهد بود و چنانچه کاربر نتواند مدارک هویتی لازم خود را  ارائه نماید و یا مدارک وی دارای خدشه باشند، این حق برای iranianex محفوظ خواهد بود که سفارش کاربر را انجام ندهد و عودت وجه را موکول به ارسال مدارک کامل نماید.

4.  تراکنش هایی که توسط iranianex در خلال انجام سفارشات انجام می شود غیر قابل بازگشت هستند و تابع قوانین سیستم هر  کارت هدیه  مربوط به تراکنش انجام شده می باشند.کاربر می پذیرد که اطلاعات لازم در طی سفارش را با دقت وارد کرده است.

5. کلیه ی مسئولیت مربوط به اشتباه وارد کردن اطلاعات در خلال سفارش با خود وی است و iranianex هیچ مسئولیتی را نمی  پذیرد.کاربر موظف است هنگام خرید از ما، از کارت بانکی که بنام خودش است، عملیات پرداخت را انجام دهد، در غیر این صورت وجه پرداختی به حساب مبدا برگشت داده می شود.

به دستور پلیس فتا بعد از اولین خرید(واریز ریال) و همچنین واریز ریالی مشکوک، 48 تا 72 ساعت کاری تراکنش تحت بررسی خواهد ماند.

6.  در صورت هرگونه تخلف از سوی کاربر اعم از استفاده از حساب های هکی، مشخص نبودن منبع پول، پولشویی و … که قصد فریب سایت را دارد، سایت  حق خود می داند حساب کاربر را معلق و به مراجع ذیصلاح اطلاع دهد. قرار دادن حساب کاربری خود در اختیار اشخاص دیگر در صورت محرز شدن، موجب اخراج کاربر از سایت می شود و عواقب ناشی از این امر بر عهده کاربر احراز هویت شده می باشد.

7. کاربر می پذیرد که منبع و مقصد کلیه کارت هدیه و غیر الکترونیکی ارایه شده توسط وی در تراکنش های سایت اکسچنجر کاملا مطابق قوانین بین المللی و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشند.در صورت بروز هر گونه اختلال در خرید چنانچه اختلال از طرف وبسایت باشد، وجوه واریزی از طرف پرداخت کننده ظرف مدت 24 ساعت به همان حسابی که وجه پرداخت شده است عودت خواهد شد.

8.  ارائه خدمات فقط به کاربرانی که حساب کاربری خود فعال و احراز هویت کرده باشند امکان پذیر است،این بدان معنی است که پس از ثبت نام ، کاربر می بایست اطلاعات مربوط به تایید هویت خود را همچون، شماره تلفن ارائه کلیه خدمات این وب سایت تنها در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و مسئولیت هرگونه سوء استفاده از خدمات این سامانه بر عهده کاربر می باشد.

9. افرادی که بین ۱۸ سال تا 60 سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند می‌توانند اقدام به فعالیت در وب سایت iranianex کنند.

10. کاربر می بایست در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود دقت لازم را داشته باشد و از قرار دادن آن در اختیار سایرین خودداری نمایید، چرا که مسئولیت هرگونه سو استفاده احتمالی از حساب کاربری شما نظیر خرید با کارت های سرقتی و یا تخلفات مالی بر عهده کاربر می باشد.